venerdì 8 maggio 2015

Vit dalla Repubblica Ceca

LA SCORSA ESTATE, TRA I NOSTRI STUDENTI, ABBIAMO OSPITATO VIT, UN INSEGNANTE DELLA REPUBBLICA CECA. VIT CI HA MANDATO IL SUO COMMENTO, E LA FOTO DEL BATTESIMO DELLA SUA BAMBINA. COMPLIMENTI VIT!!
Intenzívní kurz italštiny, který jsem v Caorle u il Faró absolvoval v roce 2014, byl vynikající. Pedagogické schopnosti vyučujících jsou na vysoké úrovni (to mohu posoudit, neboť sám pedagogem jsem). Vstřícnost a nasazení lektorek byly vynikající, pomohly ochotně zařídit všechny věci, které jsem potřeboval k zorientování se ve městě i k vyřízení administrativy, neboť jsem měl kurz hrazen z grantu EU. Kurz byl intenzívní, zaměřený jak na gramatiku a konverzaci, tak i na reálie. Velice se mi líbila vyjížďka lodí po zdejší laguně a samozřejmě samotné Caorle v jehož centru výuka probíhá. Mohu jen doporučit.

Nessun commento:

Posta un commento